Òpera en viu als establiments de proximitat de l’Eix Comercial La Marina, el dijous 22 de setembre de 17.30h a 20.30h.
L’Eix comercial de la Marina serà escenari de la interpretació de diferents àries d’òpera, creant una ruta lírica que es podrà anar seguint pels establiments de les actuacions de la jornada.
És una iniciativa de Barcelona Comerç. Una aposta per fusionar el comerç i la cultura.
Les actuacions començaran de forma simultània des de les 17.30h a 20.30h de la mà de 12 cantants d’opera Jove de Catalunya: Ignacio Guzmán, Sara Bermudez, Anna Farrés, Charo Tris, Natasha Tiín, Fernando Álvarez, Aurélia Pessarrodona, Diego Linares, Charo Picazo, Alina Furman i Carlos Muñoz.
Gaudeix d’una experiència al Liceu!
Entrant al QR que trobareu als díptics. S us enregistreu a EixosPass amb el codi 2209 entre el 19 i el 26 de setembre podreu participar en el sorteig de dues entrades per anar al liceu
El sorteig es realitzarà el pròxim 27 de setembre. Si ja estàs registrat a EixosPass, envia un correu electrònic a info@eixospass.barcelona
Comerços participants
La Placeta de les Bessones
ITC System
Celler La Marina
Llar d’infants els Gegants
Kids & Us
Farmàcia Santiago Torrents
Escola Bressol La Pau
Taberna del Conde Papereria E .Navarro
Farmàcia Zona Franca
Electrodomèstics Vanward
Joieria i Relotgeria Ramon Carné